Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 16 Sep 1996 - 19:43:11 MET DST

> Jak wiadomo, w lipcu walczylem o zalozenie podstawowych grup naukowych
> (jeszcze mozna to czesciowo przesledzic na pl.news.admin, np. na
> news.uci.agh.edu.pl) , niestety niefrasobliwe veto MJ polozylo sprawe.
> Ostatecznie MJ jest chyba za zalozeniem grup sci, tylko dalej nie wiadomo, na
> jaka strukture hierarchii by sie on zgodzil.

Admini czekaja do konca wakacji, a ja sie zastanawiam po co skoro i tak zrobia jak beda chcieli. zalozyli by teraz hierarchie taka jaka powinni, to by ludzie przyszli na gotowe i nie mieli by wiele do gadania :) poki co na newsach jest balagan, a juz kilka punktow mogliby zrealizowac od zaraz.

> Jesli chodzi o grupy naukowe traktowane jako hobby, poniewaz
> pl.sci.rec.chemfan nie zostalo przez MJ dobrze przyjete, byc moze mozna by
> zalozyc
> pl.sci.hobby.chemfan
>
> Wysle w tej sprawie list do MJ.
>
> AK

No coz. skoro juz tu rozpoczelismy dyskusje. W koncu nam chodzi tylko o to, aby chemfan byl na newsach. Mysle ze nam wystarczy grupa pl.rec.chemfan . poprzestanmy nad tym. nie walcz o hierarchie grup newsow, bo to jest z gory skazane na niepowodzenie. Jesli zas chodzi o grupy pl.sci.* ..... no coz. Mysle ze my tu jestesmy hobbystami. A jak ktos zechce zalozyc powazniejsza tematycznie grupe, to sie postara o jakies pl.sci.chemia lub cos w tym stylu. Mysle ze dla nas jest to bez znaczenia.

Wiec mysle ze powinienes sformulowac wniosek wprost, o zalozenie grupy pl.rec.chemfan , i pod tym wnioskiem powinienes zbierac glosy. Im mniej im powiesz, tym mniej sie beda zastanawiali i po prostu zaloza.

no to na razie. starczy mojego bujania off topic :)