Autor: Gabrys (gabrys_at_zeus.polsl.gliwce.pl)
Data: Mon 16 Sep 1996 - 17:57:11 MET DST

> W zwiazku z tym mam maly apel do listowiczow. Jezeli ktos wie cos=20
> konkretnego (publikacje, producenci, materialy reklamowe itp.) albo=20
> wie gdzie to znalezc (najlepiej w formie elektronicznej :-) nich da=20
> znac. Mysle, ze zainteresowanych bedzie wiecej.

Jedyne z czym sie spotkalem to materialy ktore zostaly mi na sile wepchniete (!!!) na targach poznanskich dwa lata temu. Powtarzam: na sile, co nie swiadczy dobrze o firmie ktora nawet nie = miala
swojego stoiska. Tam przeczytalem ze jest to absolutna rewelacja dziala w kazdym silniku (dwusow, diesel ...). Z terori bylo tylko ze to dzieki=20 uporzadkowaniu czasteczek dochodzi do ich rownomiernego spalania. O absurdalnosci tego stwierdzenia wlasnie trwa cala dyskusja.

gabrys.