Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Fri 23 Aug 1996 - 13:32:12 MET DST

> From: Krzysztof Kledzik <kledzik_at_chemik.chem.univ.gda.pl>

> Bardzo dobrze, ze pojawila sie strona WWW naszej listy. Przydalby sie na
> poczatku jakis wesoly obrazek, grafika, zdjecie, czy cos w tym rodzaju. Moze
> ktos zna adresy podobnych list dyskusyjnch ??? Warto umiescic odpowiednie linki.
>
> Pozdrowienia :-)
> Krzysztof K.

Chetnie bym sie zajal narysowaniem jakiejs grafiki, ale na to trzeba czasu a ja go nie mam. Jesli jest ktos chetny, moze przeredagowac te strone, dorzucajac grafiki. Stawiam jeden warunek. strona musi dawac sie czytac pod czytnikami tekstowymi, lub powinny sie znalezc dwie wersje wszystkich stron, jedna dla czytnikow tekstowych.

To co ? jest ktos chetny ? ja bym to zrobil cos na wzor aparatury destylacyjnej, ew. troszke elektroniki pomiarowej :)

Aha. kto ogladal, wie ze jest dostepne archiwum listy. Bede je uaktualnial mniej wiecej co miesiac. Obecnie jest dostepna wersja dajaca sie czytac bezposrednio, oraz plik .ARJ (od dzisiaj:)

         | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl |