Autor: Radoslaw Konrad Cetra (radek_at_ettc.uw.bialystok.pl)
Data: Tue 23 Jul 1996 - 12:19:43 MET DST

Pawel Krawczyk wrote:

> Jak Ci wiadomo mam kolo 70 skladow na rozne mieszaniny - dymne, kolorowe -
> dymy i plomienie i rozne inne. Wystarczy zalatwic skaner...

Do czego skaner? Jakby co sluze swoim, ale trzeba by wyslac to poczta... chociaz znalazlbym kogos znajomego w warszawie ze skanerem. Chyba ze nie o taki skaner jak mysle chodzi ;-)

--
radek - Radoslaw Konrad Cetra http://www.uw.bialystok.pl/radek mailto:radek_at_ettc.uw.bialystok.pl ftp://ettc.uw.bialystok.pl/pub/radek