Autor: Krzysztof Kledzik (kledzik_at_chemik.chem.univ.gda.pl)
Data: Mon 08 Jul 1996 - 13:48:48 MET DST

On Mon, 8 Jul 1996, Pawel Boczula IZI I wrote:

> Czesc Chemfani
> Wlasciwie to brat wyjaral dziurke w meblach przy pomocy saletry.
> Potem byly baczki, itd. itp.
> Tak przy okazji czy nie ma ktos skladnikow do silnika(-czka) na
> paliwo stale. Takie fajne rzeczy jak sletra+cukier odpadaja, a SRB
> wydaje sie za drogie.
> Pozdrawiam.

Spotkalem sie z paliwem stalym w postaci prochu dymnego wymieszanego z acetonowym roztworem celuloidu lub polistyrenu. "Mokra" mieszanke umieszcza sie w tekturowej obudowie i zostawia do odparowania rozpuszczalnika. Podobno jest to sposob dobry, ale ja go nie sprawdzalem.

Pozdrawiam :-)
Krzysztof K.