Re: [WINNT] Czy W10 można używać bez aktywacji?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czy W10 można używać bez aktywacji?
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Tue, 19 Mar 2024 11:47:18 +0100
Dnia Mon, 18 Mar 2024 22:28:34 +0100, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> Pewnie tak. Ta kategoria chmurowa nazywała się konkretnie "Server Products
> and Cloud Services".

Czyli raczej tak.

Ostatnio, przy okazji wymiany już "bardzo starych" (czyli dwuletnich)
laptopów na nowe w jednej z międzynarodowych korporacji zapuściłem
Get-AdUser (...) .count
(czy jakoiś tak) w jednej tylko ich domenie, bo na wszystkich zgłaszało
timeout.
Wyszło mi coś ok. 17 tysięcy aktywnych userów AD na całym świecie

Bez Azure zarządzanie tym byłoby trudne.
Pamiętam, z jakimi przeszkodami "walczyłem" czasami u klientów
międzynarodowych - na najprostsze rzeczy, typu zmiana portu RS dla drukarki
fiskalnej w SAP czekało się kilka tygodni.
A w takich Azurach czy Intunach to chwila-moment i już.

I chyba z takich usług będzie doceloeo największy udział w M$.

--
Pozdrawiam.

Adam