[WINNT] co jest przyczyną komunikatu: [object Promise]

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] co jest przyczyną komunikatu: [object Promise]
From: kmarkk <stefkusz@poczta.fm>
Date: Mon, 18 Mar 2024 16:34:09 +0100
Windows 11
Przeglądarki: Chrome, Edge

Na wielu stronach internetowych wyświetla  się informacja: [object Promise].
W miejscu wyświetlania jakby czegoś brakowało.
Przykładowo wygląda to tak:
https://images91.fotosik.pl/711/a658813d9b94508fmed.jpg
Szukałem rozwiązania w necie, ale z marnym skutkiem.
Domyśliłem się jedynie, że może to być związane z oprogramowaniem java.
Mam zainstalowaną javę, najnowszą wersję.
Windowsa 11 używam od niedawna.
Poprzednio używałem systemu Windows 7 i nigdy takich komunikatów/informacji nie doświadczałem. Proszę o pomoc co zrobić, aby zamiast tego komunikatu wyświetlało się to, co powinno wyświetlać się w tym miejscu?

mk