Re: [WINNT] CDA.PL - download

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] CDA.PL - download
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sun, 25 Feb 2024 21:54:45 GMT
in <mn.cc087e82bd4331a3.84011@tlen.pl">news:mn.cc087e82bd4331a3.84011@tlen.pl>
user PureNick pisze tak:

> Czytam o tych waszych "kombinacjach", skądinąd bardzo ciekawych,
> ale czy nie byłoby prościej użyć po prostu wtyczki w Firefoksie,
> zwłaszcza że często i tak trzeba uruchomić w nim odtwarzanie
> filmu... Pozostaje kwestia: co mają zrobić użytkownicy innych
> przeglądarek? Nie odpowiem, ja używam Firefoksa od kiedy zyskał
> wiekszą popularność niż Netscape Navigator, czyli od jakchś
> dwudziestu lat :) Zresztą jakieś Opery czy Chromy na pewno też
> mają przeróżne wtyczki.

Spróbuj zrozumieć. Nie rezygnuj szybko.

Żadnych chińskich szemranych programów Oper downloaderów wtyczek
Chromów chujów mujów i innych gadów. Tylko to co jest sprawdzone od lat
i nie próbuje dzwonic ET phone home.

Nawet Firefoxa nie używam bo go nie lubię. Mam go tylko w kompie bo w
Firefoxie działa Allegro. Nie mówiąć o zabawach w jakieś wtyczki.

--
Piter

#jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne