Re: [WINNT] CDA.PL - download

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] CDA.PL - download
From: PureNick <ibozaur@CTRL+X@tlen.pl>
Date: Sun, 25 Feb 2024 17:12:12 +0100
> PiteR w news:XnsB12347F259009PanElektronik@127.0.0.1

> na cda - tak, tam jest szyfr.

> [........]

> tak, dokladnie to dostawalem
> (ale juz nie sprawdzalem uruchomienia w przegladarce;  z pewnoscia dopiero
> po uruchomieniu - IDM rozpoznaje linki i pozwala na downbload.

Czytam o tych waszych "kombinacjach", skądinąd bardzo ciekawych,
ale czy nie byłoby prościej użyć po prostu wtyczki w Firefoksie,
zwłaszcza że często i tak trzeba uruchomić w nim odtwarzanie filmu...
Pozostaje kwestia: co mają zrobić użytkownicy innych przeglądarek?
Nie odpowiem, ja używam Firefoksa od kiedy zyskał wiekszą popularność
niż Netscape Navigator, czyli od jakchś dwudziestu lat :)
Zresztą jakieś Opery czy Chromy na pewno też mają przeróżne wtyczki.
Pozdruffka!

--
~~PP~~SF~~