Re: [WINNT] Problem z instalacją aktualizacji KB5034204

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem z instalacją aktualizacji KB5034204
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 29 Jan 2024 12:30:50 +0100
Dnia Sun, 28 Jan 2024 20:15:13 +0100, kmarkk napisał(a):

> Wykonałem zalecane czynności. Na zakończenie skanowania, we wszystkich
> trzech przypadkach ukazywały się komunikaty o braku nieprawidłowości.
> Odnośnie wolnego miejsca na dysku C:
> dysk SSD, zajęte-80 GB, wolne 175 GB

Wyglądfa na to, że Olek ma dobrego pomysła - być może chodzi tutaj (nie
sprawdazłem Twojego błędu wg ID) o brak miejsca na partycji EFI.
Jest to już dość stary błąd - M$ przeznaczył za mało miejsca, trzeba
poprzesuwać partycje.

Spróbuj w międzyczasie pobrać ISO któregoś z obrazów narzędziowych: Hirens
albo Strelec - tak będzie najbezpieczniej. Obraz nagraj na pendrive - tutaj
polecam Rufusa, który przeskakuje zabezpiecznia niektórych BIOS-ów.
Uwaga: zawartość pendrive jest usuwana.

Wieczorem, jak będę miał czas, to poszukam dokładniej i Ci napiszę, chyba
że ktoś wcześniej coś podpowie.

--
Pozdrawiam.

Adam