Dnia Sun, 28 Jan 2024 11:13:47 +0100, kmarkk napisał(a):
> Windows 11 64bit
> Pobieranie i instalowanie aktualizacji KB5034204 przebiega sprawnie.
> Problem pojawia się przy zalecanym restarcie komputera.
> W trakcie restartowania pojawia się komunikat:
> "Coś nie poszło zgodnie z planem. Nie ma powodu do obaw - cofanie zmian.
> Nie wyłączaj komputera".
> Kod błędu: 0x800f0922
> Wykonałem:
> 1- na czas instalacji wyłączyłem a-virusa F-Secure. Nie pomogło
> 2-Próbowałem naprawić usługę Windows Update.
> (Ustawienia-System-.........-Windows Update-Uruchom)
> Nie pomogło.
> 3-Pobrałem i uruchomiłem odpowiednią dla mojego systemu aktualizację z:
>
> https://www.catalog.update.microsoft.com/Search.aspx?q=KB5007292
> Również niepowodzenie.
> Co jeszcze radzicie wykonać?
> PS
> Na
> stronie:https://learn.microsoft.com/pl-pl/troubleshoot/windows-server/deployment/error-0x800f0922-installing-windows-updates
> znajduje się profesjonalna porada, jak sobie poradzić z tym problemem.
> Niestety, jest dla mnie zbyt profesjonalna, abym mógł ją wykonać.
> Może zna ktoś bardziej przystępne dla przeciętnego użytkownika rozwiązanie?
Ja bym zaczął klasycznie:
chhkdsk /f na dysku systemowym, weryfikacja ilości wolnego miejsca, a
później jak zwykle w takich sytuacjach:
dism /online /Cleanup-Image /RestoreHealth
sfc /scannow
--
Pozdrawiam.
Adam
|