Re: [WINNT] Do użytkowników WhatsApp

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Do użytkowników WhatsApp
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Tue, 24 Oct 2023 20:34:45 +0100
in <news:uh8u5g$loc$2$chmurka8@news.chmurka.net>
user _Master_ pisze tak:

> Nadal nie widzę plusów dodatnich.

masz po prostu ciasny umysł

> Na jakość połączeń nie narzekam.

To ty, nie wszyscy. Są miejsca gdzie jest wifi a nie ma gsm.
Nie dzwoniłem przez gsm już może z rok.

> Wysyłanie zdjęć mogę przez mms,
> meilem, linkiem, chmurą...

a co to jest email?

> Po co mi kolejny bezsensowny bajer?

tobie kolejny innym pierwszego wyboru

dopasowujemy sie do rozmówcy i modlimy się dziekując Bogu ze chociaż
jednego komunikatora się nauczył. Wyobraź sobie że jest świat w którym
kupuje się telefony i wysyła pocztą a jak coś sie sypnie to wysyła się
następny a stary czeka na nasz przyjazd do Polski.

> No chyba że jak zrobię kolejne zdjęcie kotka to nie zasnę aż nie
> obejrzą go moi znajomi i cała rodzina ;-)

j.w. masz ciasny umysł

> To może być dla Ciebie szokujące. Ja z ludźmi rozmawiam twarzą w
> twarz PUUUUFFFFFFFFFFF ;-)

tu już nie wiem co powiedzieć

NTG :)

--