Re: [WINNT] [ot] vod.tvp.pl - typowy problem = download

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] vod.tvp.pl - typowy problem = download
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Thu, 22 Jun 2023 12:01:14 +0200
PiteR w news:XnsB02AAD51DEE49PanElektronik@127.0.0.1
[.............]
dlaczego nadal używasz youtube-dl.exe?
on już nie jest rozwijany i nie radzi sobie ze wszystkim poprawnie.

bo wystarczal mi ten plik (na xp; i w sumie nadal jest calkiem calkiem, jednak z vod.tvp sciaga video...). Ost. wersja jest chyba z grudnia 2021, wiec az takie wykopalisko to nie jest. Na sporadycznie uzywanym w7 po prostu w ogole nie sciagam video, wiec nie wskoczylem na yt-dlp.

ja używam yt-dlp.exe
https://github.com/yt-dlp/yt-dlp#readme

wiem o istnieniu.

- co zamiast *bestaudio*, aby wymusic bestaudio, ale jako *aac* ?
to jest moja klątwa:
-f "bestvideo[vcodec!*=av01]+bestaudio[ext=m4a]" --merge-output-format mp4

no dobra, ale:
gdzie tu w wierszu polecenia miejsce dla yt-dlp.exe (ew. yt-dlp)? standardowo przed -f? oraz: gdzie miejsce dla "jakiegos adresu/do czegos adresu" (u mnie np. jest to ADRES/"ADRES" do *.mpd), w koncu chodzi o jakies konkr. video, na konkr. stronie.