Re: [WINNT] [ot] vod.tvp.pl - typowy problem = download

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] vod.tvp.pl - typowy problem = download
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Tue, 20 Jun 2023 13:47:19 +0200
radekp@konto.pl w a8v29ipdh84nmf1gfgp7fvd49mv5k3fk9f@4ax.com">news:a8v29ipdh84nmf1gfgp7fvd49mv5k3fk9f@4ax.com
Tue, 20 Jun 2023 01:07:30 +0200, w <u6qn0i$be6$1$ladida@news.chmurka.net>,
"1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał(-a):
https://vod.tvp.pl/teatr-telewizji,202/wywiad-z-ballmeyerem,308996
- ktos potrafi wyk. download video? jak?
(IDM co prawda wyczaja wszystkie dostepne rozdzielczosci, ale download
nie  wykonuje; jeszcze jakis czas temu idm dzialal tutaj znakomicie)
Ściągnąłem za pomocą rozszerzenia Video Downloader PLUS (225MB), ale
plik po 20s odtwarzania zacina się. Pewnie łączony plik i się wysypuje
na bloku.

nie dziwie sie, ja np. na dzien dobry dostaje takie info:

Note to this video! You need to wait until video completely preloads, then start to download. Otherwise, you will download only pre-loaded part.