Re: [WINNT] szybkie zamazanie plików

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] szybkie zamazanie plików
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Mon, 05 Jun 2023 21:22:15 +0100
in <news:u5l6hi$3peql$1@news.icm.edu.pl>
user Andrzej Kłos pisze tak:

> nie jestem panem Grzegorzem, ale:
>
> od "zawsze" używam programu "eraser"
>
> można ustawić stopień "paranoi":
> wbudowane przebiegi 1, 3, 7 lub 35-krotne
> różne sposoby zamazywania (od "only first and last 2KB" do "Gutmann")
> opcje: czy uwzględniać resztę clastra, czy zamazywać nazwy
>
> i oczywiście ma też "unused disk space"

rozumiem panie Andrzeju

Mój menadzer plików ma cykl zera, 255, random, i random w nazwie pliku,
oraz ile przebiegów. Nie mogę odptaszyć składników i zostawić jeden.

Też używałem Erasera ale gdzieś go zgubiłem.
Został pewnie w kompie z XP w Polsce. Szukanie w toku.

Teraz nowy Eraser podobno wyświetla reklamy?
To panu autorowi już dziękujemy.

--
Piter

https://www.veracrypt.fr      https://vivaldi.com