Re: [WINNT] szybkie zamazanie plików

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] szybkie zamazanie plików
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Mon, 05 Jun 2023 01:01:43 +0100
in <news:u5j4e6$n55$1$grzegorz@news.chmurka.net>
user Grzegorz Niemirowski pisze tak:

> Jeśli przed informatykiem, to wystarczy raz nadpisać.

Tak chciałbym tylko raz zerami. Program który mam robi kilka kroków.
zera, random, zmiany nzwy itp. Tracę na nie czas. Widziałem też
programik który tylko uszkadza początek i koniec pliku .mp4

> Nie miałem jednak potrzeby nadpisywania części dysku, więc
> odpowiedniego programu nie polecę. Przy cały dysku jest prosto:
> skasować wszystkie pliki a potem wypełnić dysk dowolnymi plikami.

nou to moje błędy młodości. Zostało mi kilka niezaszyfrowanych dysków
hdd 2TB. Codziennie trochę kasuję i uwalniam hdd. Potem pusty hdd
zaszyfrowuję.

--
Piter

https://www.irfanview.com     https://vivaldi.com