Re: [WINNT] Tablet - jaki system do pracy 'biurowej'?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Tablet - jaki system do pracy 'biurowej'?
From: heby <heby@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 9 Jun 2023 09:28:14 +0200
On 05/06/2023 12:39, ąćęłńóśźż wrote:
Nie chce mi się już targać laptopa czy notebooka np. po klientach, w terenie klawiatura klawiszowa zbędna, mam ochotę na tablet.
Pytanie zasadnicze: celować w Win (tablet Microsoftu), czy w Andka?

Poszukaj sobie Dell Venue, jest masa wersji o róznych parametrach. Na częsci z nich masz w miarę normalnego PC, a więc łyknie co tam potrzebujesz bez marudzenia, ponadto jak na tablet jest znacznie bogatszy w kontakt ze światem i parametry dajace swobodę pracy. Po jakimś czasie i tak dokupić do niego klawiaturę, a do nich akurat są całkiem przyzwoite.

https://www.youtube.com/watch?v=UQs7isCyguM&t=9s

I na koniec stwierdzisz, że fajnie by było mnieć małego laptopa... ale to później...