Re: [WINNT] Tablet - jaki system do pracy 'biurowej'?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Tablet - jaki system do pracy 'biurowej'?
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Tue, 6 Jun 2023 22:54:33 +0200
Dnia Mon, 5 Jun 2023 12:39:53 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

> Nie chce mi się już targać laptopa czy notebooka np. po klientach, w terenie
> klawiatura klawiszowa zbędna, mam ochotę na tablet.
> Pytanie zasadnicze: celować w Win (tablet Microsoftu), czy w Andka?
> Praca głownie w przeglądarkach internetowych, czasem okazyjnie jakiś docx czy
> pdf.
> W Andku (telefony i tablety) mnie złości m.in. praca z drukarkami jeśli nie
> mają własnego wifi (a są w ethernecie w biurze czy
> domu), no i wifi generalnie (wolę jednak po drucie, szczególnie do
> przerzucania na serwer).
> [...]

A może tablet "intelowski" ale z linuksem?

W smartfonie androidowym podłączałem u klientów dziesiątki drukarek, raczej
nie pamiętam problemów. Tyle, że mam dwa różne programy, gdyż czasem zdarza
się, że jakaś drukarka z jednym z nich nie lubi się, to zagada z drugim.
Jeden z tych programów jest komercyjny, ale kosztuje kilkanaście zł.

Z "zabawek" mam Asusa Transformera T300Chi i na nim Win 10 (bardzo wolno
działa) oraz któryś z forków Ubuntu - działa szybko i dobrze, sprawdza się
na macanym ekranie. Teraz dystrybucji nie pamiętam, musiałbym sprawdzić.

--
Pozdrawiam.

Adam