Re: [WINNT] Znów się Mozilla zepsuła?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Znów się Mozilla zepsuła?
From: Andrzej P. Woźniak <uszer@poczta.onet.pl.invalid>
Date: Sat, 7 Jan 2023 05:21:22 +0100
Osoba podpisana jako Adam <a.g@poczta.onet.pl>
w artykule <news:14m35pyp0ko2x$.wj79l2opdeeu$.dlg@40tude.net> pisze:

Dnia Fri, 6 Jan 2023 19:07:36 +0100, Andrzej P. Woźniak napisał(a):

Osoba podpisana jako Adam <a.g@poczta.onet.pl>
w artykule <news:1lppeyohrt10h$.oixs8o9zcuno.dlg@40tude.net> pisze:
Czyżby Mozilla wprowadziła jakieś nowe ulepszenie?
Ale równie dobrze Firefox może się użerać:
- z Windows Defenderem czy innym pakietem zabezpieczeń internetowych,
którego konfiguracja domyślna jest zwykle bezmyślna (np. rozpoznaje
tylko Chrome i Edge czy nie nadąża za aktuaalizacjami Firefoxa);
                           ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Później jeszcze (po napisaniu maila) zxałożyłem nową maszynę wirtualną
na Win 2019 i po zainstalowaniu FF to samo.

Przecież napisałem o aktualizacji Firefoxa. Jeśli zostawiłeś ją na automacie, to co się dziwisz?
https://www.mozilla.org/en-US/firefox/108.0.2/releasenotes/
/----
Version 108.0.2, first offered to Release channel users on January 5, 2023
\----

Ale teraz już widzę, że problem generalnie ustąpił.
Wszystko działa, jak wcześniej.

Się zainstalował, został wreszcie rozpoznany, to i ustąpiło…

--
Andrzej P. Woźniak uszer@pochta.onet.pl (zamień miejscami z⇔h w adresie)