Re: [WINNT] zmiana rozdzielczości ekranu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] zmiana rozdzielczości ekranu
From: Animka <animka@to.nie.ja.wp.pl>
Date: Sun, 18 Dec 2022 00:16:37 +0100
W dniu 2022-12-18 o 00:00, Animka pisze:
W dniu 2022-12-17 o 16:11, ToMasz pisze:
witam
Normalny pecet, RX480, hdmi, telewizor sharp 4k. Niestety 4k nie jest takie zajebiste jak mi się wydawało. co gorsza, TV ma duży lag w grach, i usiłuję go przestawić w tryb gry(nazywa sie to Active motion). niestety, tryb gry.... jest niedostępny. przez zupełny przypadek udało mi siego wywołać włączając hdr - mam tryb "HDR-Gra". Diagnoza wstępna jest taka: Komputer wysyła informacje ze.... możemy się komunikować w 4k i tak zostaje. gdy próbuję zmniejszyć rozdzielczość do 2k- aby mieć większą swobodę w częstotliwości odświeżania, to (uproszczenie) kanał komunikacyjny zostaje w 4k, wysyłana rozdzielczość to 2k. wygląda to masakrycznie
https://ibb.co/d4G2wgP
w prawym rogu powiększyłem dwie literki "K". są różne. Literka "N" ma dwie inne nóżki. to boli. w sensie karta graficzna dobra, monitor (telewizor) dobry, a obraz - taki sobie. Zainstalowałem sterownik AMD - w ich sofcie mogę zmienić pierdylion parametrów związanych z upiększaniem, filtrowaniem, wygładzaniem, tryby gier, kina.... ale nie rozdzielczość. Rozdzielczość tyko w windowsie.
Pomóżcie proszę jak sprawić, żeby windows wysyłał sygnał 2k.
w menadżerze urządzeń jest zwykły monitor PnP, ale w oknie którego fragment sfotografowałem jest widoczny telewizor sharp - czyli "gadają" ze sobą.

Nie możesz ścignąć se strony Skarpa sterowników karty gragicznej do niego?

Sorry: Sharpa, a nie Skarpa. Zawsze jakaś literówka mi wyłazi :-(

--
animka