Re: [WINNT] Przeniesienie W7 z dysku MBR na GPT

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przeniesienie W7 z dysku MBR na GPT
From: "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl>
Date: Sat, 17 Dec 2022 12:21:47 +0100
Fri, 16 Dec 2022 16:46:32 +0100, w
<el4pphtuo4ifgs1un1a0nu86jvodvvbcgf@4ax.com>, "radekp@konto.pl"
<radekp@konto.pl> napisał(-a):

> Fri, 16 Dec 2022 15:25:06 +0100, w
> <639c7fc2$0$458$65785112@news.neostrada.pl>,

> Wpisy z forów, że próby zakończyły się porażkami.

> No dzięki, ale ten opis jest okrutnie napisany.

Użyłem Easeusa, sklonowałem dysk i przekonwertowałem na GPT.
Niestety, wykazuje chęć startu, ale szybko wita mnie komunikatem -- brak pliku
c:\windows\system32\winload.efi

Przypuszczam, że C nie jest już C, ale nie mam chwilowo pomysłu na naprawę, bo
konsola oczywiście nie wystartuje i nie mam jak sprawdzić.