Re: [WINNT] PDF2JPG wsadowo

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] PDF2JPG wsadowo
From: "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid>
Date: Tue, 29 Nov 2022 17:04:38 +0100
Osoba podpisana jako Adam <a.g@poczta.onet.pl> w artykule <irnfgu4bxo7f.11fcydqgg61qa.dlg@40tude.net">news:irnfgu4bxo7f.11fcydqgg61qa.dlg@40tude.net> pisze:

Dnia Tue, 29 Nov 2022 14:42:32 +0100, Andrzej P. Wozniak napisał(a):

Osoba podpisana jako Adam <a.g@poczta.onet.pl>
w artykule <news:1f83yteit27cp$.s2cyjzocw6dy$.dlg@40tude.net> pisze:

Natomiast PDF-y trzeba osobno otwierać programem, poza tym raz się
otworzy na jednym monitorze, a za chwilę na drugim, nie pamięta
rozmiaru okna itd - cholernie uziążliwe. I nie ma znaczenia, czy
Adobe, czy Sumatra, czy jeszcze coś innego.
Instalujesz Total Commandera, w nim wtyczkę slister i do niej
dołączasz  SumatraPDF w wersji standalone.
Dzięki, to jeszcze lepsze rozwiązanie.
Próbowałem dawno temu Sumatrę wcisnąć do TC, ale miałem jakiś problem i
zarzuciłem pomysł.

Zapewne wziąłeś SumatraPDF w wersji instalacyjnej. Tak nie działa.
Teraz uwaga na temat ustawień – przy uruchamianiu jako wtyczka SumatraPDF nie zapisuje ustawień (np. układu stron czy ostatnio otwartej strony). Jeśli masz jakieś wymagania, musisz ustawić konfigurację bezpośrednio w SumatraPDF.

Aha, jeśli oprogramowanie musi być darmowe, to Double Commander również obsługuje wtyczki TC (wlx, wfx, wdx, wcx), ale niekoniecznie wszystkie zadziałają idealnie - trzeba sprawdzić samemu.

--
Andrzej P. Woźniak uszer@pochta.onet.pl (zamień miejscami z⇔h w adresie)