Re: [WINNT] Poczta na onecie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Poczta na onecie
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Mon, 21 Nov 2022 16:40:05 +0100
To raczej nie to co piszesz, bo na pojedynczego adresata też nie chce się
wysłać, nawet na adres z puli *@onet.eu
Co ciekawe zrobiłem test na inny mój adres gazeciany i poszło, a za pół dnia
już nie poszło.
Jest niby w necie dość stare wytłumaczenie (ograniczenie liczby maili wysłanych w bezpłatnej onetpoczcie spod jednego IP), ale nie wiem na ile prawdziwe, bo starałem się zmienić IP i "stare" maile (gdzieś zapisane jako niewysłane robocze/drafty) nadal nie idą.
Przy czym za cholerę nie wiem, gdzie są zapisane jako robocze (bo w
Roboczych/Drafts ich nie ma).
Może się na chwile przeproszę z "dużym" MS Outlookiem (z pakietu MS Office) czy z niego idzie, bo może coś się popsuło na linii Onet - MS Live Mail 2012.
Moje podejrzenie pada m.in. na to nieszczęsne polskie "ł" w "Wysłane".
Obecnie mam dwa foldery "Wysłane" (udało się wyrzeźbić ręcznie bez cyferki 3 w miejsce polskiego ł - zsynchronizowało się) i "Sent" o identycznej zawartości paru tysięcy maili.
Skąd Live Mail wie, że serwerowemu folderowi "Wysłane" ma nadać nazwę lokalną
"Sent"?
I to mi nasunęło inne podejrzenie, bo mam Live Mail w angielskojęzycznej wersji
UK, a nie PL.

-----
Niestety Onet nie podaje swoich reguł, więc nie wiadomo jak brzmi reguła CR-OUT-DEF-11. Domyślam się jednak, że wymaga ona aby mail miał tylko jednego adresata. U Ciebie jest dwóch i ten drugi jest wskazywany jako odrzucony. Przenieś jednego do CC/DW.