[WINNT] Poczta na onecie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Poczta na onecie
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Mon, 21 Nov 2022 09:33:43 +0100
- coraz gorzej działa, przynajmniej u mnie:

Mam problemy z wysyłaniem maili z programu pocztowego MS Live Mail (MS
Essentials 2012) / Win 10 Pro.
Po "wysłaniu" mail zupełnie znika, przestaje być widziany czy to jako wysłany czy to jako szkic - nie ma go nigdzie, w żadnym folderze, po prostu jak czarna dziura. Podejrzewam, że problemem może być różna konwencja nazywania folderu z wysłaną pocztą przez serwer poczty Onet i przez program MS Live Mail: Sent, Sent Mail, Wysłane, Wyslane, Wys³ane.
Czy kłopotem jest to polskie ł zamieniane na ³ ?

A może problem jest inny - ostatnio nie mogłem się zalogować z MS Live Mail,
komunikat programu pocztowego:
"Configuration:
  Account: onet
  Server: imap.poczta.onet.pl
  User name: pioneerpte@poczta.onet.pl
  Protocol: IMAP
  Port: 993
  Secure(SSL): 1
  Code: 800cccd1"
A może kłopotem jest alias nazwy konta pocztowego?

Nie pisałbym tu na grupę o Win, gdyby nie niektualne informacje o wsparciu na
stronach onetu:

"Twoja wiadomość nie została dostarczona do wszystkich adresatów.
Następujące adresy są niepoprawne:
Adres: profiling@grupaonet.pl Błąd: 4.7.1 <profiling@grupaonet.pl>: Recipient address rejected: Sender address deferred by rule #CR-OUT-DEF-11 #1 Adres: poczta@grupaonet.pl Błąd: 4.7.1 <poczta@grupaonet.pl>: Recipient address rejected: Sender address deferred by rule #CR-OUT-DEF-11 #1

Prosimy o sprawdzenie i próbę ponownej wysyłki.

Informacje na temat oryginalnej wiadomości: