Re: [WINNT] Brak dostępu do udziałów sieciowych NAS po instalacji Offic

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Brak dostępu do udziałów sieciowych NAS po instalacji Office365 (Win 10 i 11)
From: Mirek Ptak <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl>
Date: Tue, 15 Nov 2022 08:27:19 +0100
W dniu 15.11.2022 o 08:23, Mirek Ptak pisze:
W dniu 14.11.2022 o 23:52, Irokez pisze:
Czyli instalacja Office365 spowodowała utratę panowania nad komputerem 🙁

Nie mam pomysłów więcej 🙁
Oprócz nauczki aby nie instalować Office365 w domu. Stare dobre kupione Office 2019 starczy.

Nie dramatyzuj - problem leży gdzieś indziej choć być może spowodowany pośrednio przez aktualizacje wymuszone przez Office, ale to musi działać. Mam na wszystkich kompach Office 365 (też 5 stanowisk na licencji) i bezproblemowy dostęp do NAS, choć w moim przypadku to Synology.

Dla podkręcenia jasności - na wszystkich tych kompach loguję się kontem lokalnym - bez hasła. Jedynie co jakiś czas muszę aktualizować hasło konta Micro$oft bo firma mi wymusza zmianę co miesiąc. Nie do końca rozumiem dlaczego instalacja Ci wymusiła wyłączenie konta lokalnego... ja nawet nie zwracałem uwagi na to w czasie instalacji i jest jak opisałem.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om