[WINNT] Win10 - max. partycja tylko 2TB ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Win10 - max. partycja tylko 2TB ?
From: Colnet <januszp366@gmail.com>
Date: Wed, 26 Oct 2022 00:06:49 -0700 (PDT)

Kupiłem sobie 2 dyski SSD na USB - 16TB każdy, partycja na dysku typu GPT w
formacie exFAT.  Mój cel to partycja tej wielkości co jest, ale w NTFS i
struktura partycji MBR. Zrzuciłem bieżącą partycję i GPT też, założyłem MBR,
ale jak przyszło do zakładania partycji to się okazało że win10 zakłada
partycję o max. wielkości 2TB i ani myśli jej powiększyć.  Może trzeba coś
doinstalować żeby mu pomóc ? Napiszcie coś proszę.