[WINNT] Google Drive przez Harmonogram Zadań

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Google Drive przez Harmonogram Zadań
From: Wojciech Przyjemski <wprzyjemski@gmail.com>
Date: Tue, 25 Oct 2022 03:10:49 -0700 (PDT)
Witam,
Chciałbym uruchamiać okresowo Google Drive aby robił mi w nocy archiwizację
wybranych plików. W tym celu ustawiłem sobie automatyczne uruchamianie
komputera i automatyczne logowanie a następnie w Harmonogramie Zadań
uruchomienie Google Drive. Problem jest w tym że po uruchomieniu programu
wyskakuje okno przeglądarki z prośbą o zalogowanie i   Google Drive nie
rozpoczyna synchronizacji.
Sprawdziłem że jeśli uruchomię myszką Google Drive to prośba o zalogowanie nie
wyskakuje tylko normalnie rozpoczyna pracę. Nie rozumiem tego. Jak pominąć
logowanie do Google jeśli program jest uruchomiony przez Harmonogram? Mam
oczywiście zaznaczone opcję Uruchom z najwyższymi uprawnieniami. Zalogowany
jestem również jako administrator.

  • [WINNT] Google Drive przez Harmonogram Zadań, Wojciech Przyjemski <=