Re: [WINNT] Czym skatalogować?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym skatalogować?
From: "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net>
Date: Wed, 28 Sep 2022 00:12:14 +0200
_Master_ <Master@z.pl> napisał(a):
To samo co kiedyś przed laty robiło się z płytami CD DVD

A co się robiło? Nie każdy miał duże zbiory płyt.

Szukam konkretnego pliku.
Wpisuję nazwę i w kilka sekund wiem gdzie on leży. Danych mam tak ze 12 TERA i muszę ogarniać ten bajzel z kilkunastu lat. Moi poprzednicy składali książkę/miesięcznik byle szybko i zapisywali byle gdzie. Muszę szukać linków do Indesigna żeby wznowić lub wykorzystać kilka starych zdjęć.
Jako że mam te linki znam konkretne nazwy klików.

Tzn. chcesz szybko znaleźć plik o podanej nazwie? W PowerShellu listę plików zrobisz tak:
ls -r | % { $_.FullName }
Można to przekierować do pliku:
ls -r | % { $_.FullName } > WszystkiePliki.txt
Polecenie wydajesz w miejscu, które chcesz skatalogować. Jak będziesz potrzebować pliku znając jego nazwę, to otworzysz sobie ten plik tekstowy, Ctrl+F i masz ścieżkę.

--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/