Re: [WINNT] Czym skatalogować?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym skatalogować?
From: _Master_ <Master@z.pl>
Date: Tue, 27 Sep 2022 21:10:58 +0200
W dniu wtorek-27-września-2022 o 17:17, PureNick pisze:

Co rozumiesz pod pojęciem "skatalogować"?

To samo co kiedyś przed laty robiło się z płytami CD DVD

Szukam konkretnego pliku.

Wpisuję nazwę i w kilka sekund wiem gdzie on leży. Danych mam tak ze 12 TERA i muszę ogarniać ten bajzel z kilkunastu lat. Moi poprzednicy składali książkę/miesięcznik byle szybko i zapisywali byle gdzie. Muszę szukać linków do Indesigna żeby wznowić lub wykorzystać kilka starych zdjęć.
Jako że mam te linki znam konkretne nazwy klików.