Re: [WINNT] UWAGA na Thunderbirda 102

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] UWAGA na Thunderbirda 102
From: Ewa <ED@comp.com>
Date: Thu, 15 Sep 2022 10:08:15 +0200
W dniu 15.09.2022 o 09:58, Ewa pisze:
W dniu 15.09.2022 o 00:08, radekp@konto.pl pisze:
Wed, 14 Sep 2022 18:16:23 +0200, w
<iev3ih5f3ephn4mtulolc6c2pf46c09b9f@4ax.com>, "radekp@konto.pl"
<radekp@konto.pl> napisał(-a):

Jak ktoś jeszcze nie zaktualizował, to lepiej się zastanowić, a na pewno
zbackupować.

Aha, w opcjach jest możliwość wyłączenia automatycznej aktualizacji.

Tej opcji u siebie nie widzę, ale może źle patrzę.

Zaktualizowało mi się samo do wersji 102.2.2 (32 bity).
Nie zauważyłam żeby cokolwiek zniknęło. Przeciwnie, jeden z dużych
folderów z podfolderami, gdzie grupuję część swojej poczty, sam się
w pewnym momencie skopiował. Nie wiem kiedy, mogę się tylko domyślać
po ostatnich skopiowanych w nim mailach. Wynikałoby z tego, że stało
się to w kwietniu. Kiedy pojawiła się aktualizacja 102.2.2?

Sprawdziłam, ta aktualizacja pojawiła się 7 września, wiec moje objawy
raczej nie są z tym związane. Chyba, że wcześniej była aktualizacja
do 102.0 i wtedy to się stało.

Mam jasne tło, instalacja na Win 10 Home.

Pozdrawiam
Ewa