Re: [WINNT] zaszyfrowałem główny komp

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] zaszyfrowałem główny komp
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sun, 31 Jul 2022 21:48:37 +0100
in <news:XnsAEE564420B147PanElektronik@127.0.0.1>
user PiteR pisze tak:

> aha hdmi jest wetknięte do karty GT 1030
>
> spróbuje wetknąć w mobo.

Kabel hdmi w mobo nic nie dał. To samo. Czarny ekrai i _
Wróciłem do karty GT 1030.

Wymyśliłem, że odepnę dysk ssd bootujący. Powinien mi pokazać błąd.
Tak też do mnie napisał. no system disk. Zaproponował F1 retry i F2
setup.

Dałem F2 pojawiło się znane podkreślenie ale po chwili wyświetlił ekran
biosu. Podpiąłem dysk i teraz wszystko gra. Jeśli znowu się zepsuje nie
będę z tym walczył bo bios jest prosty jak cep i nie będę więcej tam
wchodził bo nie ma po co.

Chciałem podkręcić trochę wiatraki ale nic w biosie nie ma na temat
wiatraczków. bios z 2013r

--
Piter

poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
waszego czołgu.