[WINNT] Net Fruuuuu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Net Fruuuuu
From: Animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Sun, 3 Jul 2022 00:54:42 +0200
Mam taki fajny programik na płytce (dodatek do nowego dongla Bluetooth).
Ten dongiel chyba dziala także jako Wi-fi, ale nie mogę zainstalować programu, bo nie mam Net Framework 3.5, którego Microsoft nie chce mi zainstalować (Win 8.1). Nie chce mi nawet zainstalować Media Center, którego zawsze w komputerze miałam (chociaż proponuje ten kupiony kiedyś dodatek).Dawniej zainstalowałam Win.8.1 od nowa i ten dodatek już jest nie do zainstalowania. Szlag z tym Media Center, zależy mi na zainstalowaniu programiku Harmony do Bluetootha.
Skąd wytrzasnąć całą instalkę Net Framework 3.5 bez pośrednictwa Microsoftu?

--
animka