Re: [WINNT] najlepsza decyzja w życiu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] najlepsza decyzja w życiu
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Tue, 26 Jul 2022 17:12:11 +0100
in <news:tbob00$bbb$1@gioia.aioe.org>
user marek pisze tak:

> A co "się dzieje z D:"? Są jakieś dobre tutoriale pokazujące co
> należy zrobić krok po kroku by się "nie narobić"? Coś polecisz?

tak tylko dla was napisalem na C
bo zwykle ludzie maja system na C

u mnie na C jest w10 dla cioci Krysi
na D jest w81 tajny dla mnie
na E są programy wspolne dla obu systemów żeby ich nie dublować

Pewnie sa tutoriale. Ja doszedłem sam przez eksperymenty na mniej
waznych komputerach.

Najpierw instaluje VeraCrypt na ssd 2 D, potem szyfruje ssd2 D
Wybieram komputer multi boot kilka systemów.
VC robi próbny restart kompa. Jeśli zagra wszystko proponuje
zaszyfrowanie systemu. Wymusza tez stworzenie pendrajwa ratunkowego z
bootloaderem. W biosie przy UEFI widać VeraCrypt.

Po zaszyfrowaniu D Szyfruje ssd3 E

Dodaję do ulubionych systemowych montuj E przy starcie systemu
Jesli haslo jest identyczne do wejscia do kompa i do E partycja E
montuje sie automagicznie. Partycje widziane spod obcych systemów
wyglądają na RAWcczy sformatować tak/nie ;) broń Boże nie formatować.

zaszyfruj sobie na początek partycję nieważną.

--
Piter

Adam i Ewa zostali wypędzeni z raju
za karę dostali Windows 10