Re: [WINNT] najlepsza decyzja w życiu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] najlepsza decyzja w życiu
From: marek <marek.nowakowski@wp.pl>
Date: Tue, 26 Jul 2022 11:10:02 +0200
Dnia Wed, 20 Jul 2022 17:18:40 +0100, PiteR napisał(a):

> in <news:tb8qal$1chv$1@gioia.aioe.org>

> tak VeraCrypt
>
> partycja C systemowa
> partycja E programy
>
> E montuje sie automd.

A co "się dzieje z D:"? Są jakieś dobre tutoriale pokazujące co należy
zrobić krok po kroku by się "nie narobić"? Coś polecisz?
Przy okazji zapytam o szczegóły dot."partycji E programy". To kiedyś w
czasach przed XP ;) jeszcze używało się "junction" czy tak jakoś, coby
zmusić system do tego by program zainstalował się na D:, a nie "domyślnie
na C:". W zasadzie to "przenosiło się już po instalacji z C: na D:.
Podejrzewam, że obecnie Win10, a może i 8, 7 "nie stwarzają ww. problemów".
Kiedyś instalowałem na XP;) iTunes za czasów iPhone 4 i za cholerę nie dało
się wymusić instalacji na D:, która to instalacja jak najbardziej zasadna
była, gdyż jak wiadomo w iPhone tzw. "rolka", "dyktafon" itp puchną i po
pewnym czasie "na C: brakowało miejsca".