Re: [WINNT] komp debila z korpo

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] komp debila z korpo
From: jureq <jureq@nowhere.no>
Date: 12 Jul 2022 12:38:58 GMT
W dniu Tue, 12 Jul 2022 12:33:44 +0100, użytkownik PiteR napisał:

> czelendż, chciałbym stworzyć taki modelowy komp Karolyny.
> Zeby zapoznać się z oprogramowaniem. Co musiałby jeszcze mieć oprócz
> edge, offisa i outlooka?
>
> onedrive?

Nie. Jeśli mówimy o korpo a nie jakimś small businessie, to onedrive jest
zablokowany - dane firmy nie mogą być przechowywane w chmurze nad którą
nie ma kontroli.

Nie wiem a jakie zapoznanie się ci chodzi - od strony użyszkodnika czy
administratora?

Przede wszystkim taki komp ma poblokowane wszystko co można poblokować za
pomocą GPO lub innego oprogramowania.

Z oprogramowania dodaj jakiś antywirus. Reszta zależy od zakresu
obowiązków na danym stanowisku.