Re: [WINNT] Instalacja sterów bez instalatora

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Instalacja sterów bez instalatora
From: trybun <MaLeChSo@jachu.cb>
Date: Sun, 19 Jun 2022 11:34:17 +0200
trybun <MaLeChSo@jachu.cb> napisał(a):
Oj, nie bardzo, w XP o ile sobie przypominam to także często musiałem wspomagać system wskazywaniem konkretnego pliku..

Racja. Tam jest takie rozdwojenie w sumie, że niby pyta o ścieżkę do katalogu, ale jak klikniesz Przeglądaj, to chce plik .inf.

Zbyt mało miałem prób na 10ce z instalacją sterowników, tak że nie wiem czy pod  względem XP przy instalacji sterowników coś w niej poprawili.  Faktem jest że w XP rzadko kiedy działała opcja - "wybierz automatycznie" że trzeba było wykonywać "robótki ręczne".