Re: [WINNT] Kolumny w folderach WIndows 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kolumny w folderach WIndows 10
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 23 May 2022 12:10:57 +0200
Dnia Sun, 22 May 2022 03:52:04 +0200, Kamil napisał(a):

> Powiedziałbym, że jest coraz gorzej. I zastanawiam się dlaczego? Wg starego
> prawidła "jeśli nie wiadomo ..." Tylko o czyje pieniądze może chodzić?

> Zadaję sobie to pytanie od dawna i nie tylko w odniesieniu do komputerów,
> ale też telewizorów, tunerów, pralek, czy wszelkiego innego badziewia
> wyposażonego w programy. Gdyby chodziło o błędy to w każdym kolejnym wydaniu
> byłyby one usuwane, choćby na skutek skarg użytkowników. Ale nie. jest coraz
> gorzej. O co więc może chodzić? Widziałem na którejś grupie Twoje chyba
> [...]

DorzucÄ™ z innej dziedziny:
Powszechnym było w telewizorach i to już od dziesięcioleci, że jest funkcja
sleep, wyłączająca telewizor po zadanym czasie.
Samsung w pewnym momencie o tym "zapomniał" (np. serie QnnRAT). Był
zasypywany mailami i nic - oni mają to w bardzo głębokim poważaniu.

--
Pozdrawiam.

Adam

<Pop. w WÄ…tku] Aktualny WÄ…tek [Nast. w WÄ…tku>