[WINNT] Nie mogę ani usunąć, ani przesunąć ani sformatować partycji odzy

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Nie mogę ani usunąć, ani przesunąć ani sformatować partycji odzyskiwania
From: Animka <animka@to.nie.ja.wp.pl>
Date: Mon, 23 May 2022 00:12:14 +0200
Nie mogę ani usunąć, ani przesunąć ani sformatować partycji odzyskiwania, którą mi utworzył Windows bez mojej kontroli.

Na dysku jest najpierw C:, potem pa partycja odzyskiwania 450MB, a po niej jest D: Ani C: ani D: nie można powiększyć tylko zmniejszyć, a ta partycja jest nienaruszalna, nawet sformatować jej nie można. Próbowałam dwoma programami, ale nic z tego :-( Kiedyś był taki partition manager obrazkowy i można było przesunąc suwakiem do następnej, żeby tą skasowac a powiększyć następną.
Jak się pozbyć tej niechcianej partycji?

--
animkaś