Re: [WINNT] VeraCrypt jeszcze raz

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] VeraCrypt jeszcze raz
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sun, 15 May 2022 12:23:37 +0100
in <news:XnsAE7DE51BA5BBPanElektronik@127.0.0.1>
user PiteR pisze tak:

> A teraz jak zaszyfrować partycję C
> widzę tylko możliwość "jako partycja niesystemowa"
>
> w czasie szyfrowania D wybrałem opcję multi boot
> wiele systemów.

doczytałem dopiero teraz że VeraCrypt nie wspiera
wielu systemów na jednym dysku. Jak ktoś chce dwa systemy to potrzebuje
dwa fizyczne dyski w kompie.

Teraz kolejny problem.

Weryfikacja hasła trwa z 3 minuty. Na kompie z Atomem N270
32bit bez AES, boot legacy, dysk MBR bez AES

Natomiast na kompie z uefi gpt i5 z AES 64bit weryfikacja trwa
mrugnięcie okiem.

bardzo podobna sytuacja tutaj
jak myślicie dlaczego menu się różnią?

The 1st pc says just "password:" on the screen when turned on. After
entering the password and PIM it says "Authorizing" for a few seconds,
then starts booting Windows.

The other three have the "VeraCrypt Boot Loader 1.24" screen, and after
entering the password and PIM say "verifying password" for around a
minute before booting Windows.

https://tinyurl.com/4bhwya8n

https://libredd.it/r/VeraCrypt/comments/pfa9j0/older_pc_verifies_passwo
rd_in_seconds_newer_pc/?sort=controversial

--
Piter

Adam i Ewa zostali wypędzeni z raju
za karę dostali Windows 10