[WINNT] Problem w WIN7-PROF

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Problem w WIN7-PROF
From: "Krzys'" <pi-key@wp.pl>
Date: Fri, 22 Apr 2022 13:22:19 +0200
Chyba coś nieopatrznie wykasowałem przy użyciu REVO.
Skutki są następujące:
1. Nie mogę uruchomić żadnego programu systemowego (np. msconfig i inne). Jest komunikat: System Windows nie może odnaleźć pliku, mimo że plik jest we wskazanym miejscu. 2. Nie naprawia się to dyskiem naprawy, ani po wciśnięciu F8 przy uruchamianiu i Napraw Komputer. 3. Nie można uruchomić setup.exe z dysku instalacyjnego WIN7 celem naprawy/aktualizacji - komunikat j/w. 4. Zapora - komunikat że działa nieprawidłowo i nic nie można zrobić. Nie można wyłączyć.
5. Na pulpicie na wszystkich programach ingerujących w System - herb zapory.
6. Zaporę można wyłączyć w trybie awaryjnym, można też używać programów systemowych,
także naprawczych, ale to nic nie zmienia po przejściu w tryb normalny.
7. Programy nie ingerujące w system działają poprawnie.

Próbowałem różnych sposobów z Internetu - nic z tego.

Dziękuję za ew. pomoc.
Krzysztof

  • [WINNT] Problem w WIN7-PROF, Krzys' <=