Re: [WINNT] Instalacja Win7 64 bit na partycji GPT

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Instalacja Win7 64 bit na partycji GPT
From: Colnet <januszp366@gmail.com>
Date: Sun, 1 May 2022 11:44:41 -0700 (PDT)
niedziela, 1 maja 2022 o 17:46:26 UTC+1 Grzegorz Niemirowski napisał(a):
[..]
> Instalator Win7 64-bit obsługuje GPT, nie trzeba jakoś przygotowywać płytki.
> Natomiast płyta główna musi mieć UEFI. Napisz na czym polega Twój problem.
> Masz starą płytę główną bez UEFI?

 Chyba nie ma UEFI - to jest Toshiba NB510,  ale o ile pamętam to na HP 250 G3
- tam jest UEFI
 i też jakoś Win7 nie chciał się instalować - musiałem wtedy zmienić  na MBR.
A na potrzeby tej
odpowiedzi wlączyłem instalację  i aparatem zrobiłem fotkę jest tutaj:
http://universis.cba.pl/news/inst_win7.jpg