Re: [WINNT] Instalacja Win7 64 bit na partycji GPT

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Instalacja Win7 64 bit na partycji GPT
From: "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net>
Date: Sun, 1 May 2022 18:46:23 +0200
Colnet <januszp366@gmail.com> napisał(a):
Chciabym przygotować moją płytkę do instalacji systemu na partycji GPT.
Mój Windows to "7" 64 bit SP1 PL Home Premium.
Prawie wszędzie opisy prowadzą do tego żeby konwertować partycję z GPT
do MBR - czyli de facto będzie to instalacja na partycji MBR. Nie chcę
tego robić bo przecież trzeba iść z duchem czasu. Może ktoś z grupy
potrafi by mi pomóc co ściągnąć i jak zainstalować jeśli to jakies
wybitnie trudne będzie ?

Instalator Win7 64-bit obsługuje GPT, nie trzeba jakoś przygotowywać płytki. Natomiast płyta główna musi mieć UEFI. Napisz na czym polega Twój problem. Masz starą płytę główną bez UEFI?

--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/