Re: [WINNT] Jaki działający serwer news ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jaki działający serwer news ?
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sun, 24 Apr 2022 19:33:38 +0200
Dnia Sun, 24 Apr 2022 18:02:07 +0200, Ewa napisał(a):

> Czy chodzi o to, że ta poczta, którą odebrałam przy pomocy TB, jest już
> u mnie i niczego kopiować nie muszę, bo ona nie zostanie usunięta?
> i to niekoniecznie ta przeniesiona do folderu założonego pod TB przeze
> mnie, ale także ta, która jest w folderze odebrane? Chyba to samo
> dotyczy poczty wysłanej?
Maile nie mogą być w folderach przypisanych do pocztowego konta TB które
likwidujesz bo zlikwidujesz je razem z kontem.
> Natomiast gdybym czytała pocztę do mnie w webmailu, to żeby nie zniknęła
> musiałabym ją sobie skopiować?
Tak, ale powinnaś zmagazynować je w folderze który nie ulegnie
likwidacji.

> Będę nadal używała TB do nowego konta. Rozumiem, że wszystko co dotyczy
> konta w neostrada.pl pozostanie bez zmian, samo konto, poczta itd.,
> czy tak?
Nie rozumiem. Jak może pozostać coś bez zmian skoro jest likwidowane?
Myślę tu o twoim koncie pocztowym na neostradzie.

--
Jacek
I hate haters.