Re: [WINNT] Wirtualne Win XP pod Win 10 Home - jak zrobić NAJPROŚCIEJ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wirtualne Win XP pod Win 10 Home - jak zrobić NAJPROŚCIEJ?
From: Ewa <ED@comp.com>
Date: Tue, 12 Apr 2022 09:07:16 +0200
W dniu 11.04.2022 o 18:46, Ewa pisze:

XP z innego ISO, z SP3. Ja korzystam z pl_windows_xp_professional_with_service_pack_3_x86_cd_x14-80476.

Ściągnęłam ten plik. :-)

I jeszcze 2 pytania:
- czy mam zostać przy wersji 6.1.32 VB i nie szukać wersji 6.1.4.?
- czy dobry jest pomysł, żeby w tej chwili nie kasować "starej"
  VM-XP, tylko założyć nową, _drugą_, tak żeby ewentualnie móc
  zajrzeć jeszcze do tamtej i coś porównać? (cały czas się uczę);
  mam nadzieję, że to tej nowej nie będzie przeszkadzało.
  Potem tę starą zlikwiduję.
Spodobało mi się to rozwiązanie z wirtualnymi maszynami.
Kiedyś, na stacjonarnym komputerze, zdarzało się, że miałam
równocześnie 2 systemy, ale wybierałam między nimi na etapie startu.
Myślę, że bez względu na wynik ratowania mp3-ki zostawię sobie VM,
z tym, że jak znajdę moją płytkę i PK do XP, to zainstaluję z mojego
od nowa żeby móc aktywować w ciągu 30 dni i żeby wszystko było legalne.
Jeśli będę miała czas, to zrobię sobie także maszynę z Win 7.
Kiedyś moja koleżanka używała Win 7 i ja czasami u niej też i nawet
mi się podobał, ale najlepszy system jakiego używałam to było XP Pro.

Pozdrawiam
Ewa