Re: [WINNT] Wirtualne Win XP pod Win 10 Home - jak zrobić NAJPROŚCIEJ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wirtualne Win XP pod Win 10 Home - jak zrobić NAJPROŚCIEJ?
From: "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net>
Date: Mon, 11 Apr 2022 16:14:06 +0200
Ewa <ED@comp.com> napisał(a):
Odinstalowałam i wybrałam Akcja.  Pokazało się okno Kreatora znajdowania
nowego sprzętu.
Jednak w następnym oknie: Sprzęt nie został zainstalowany, ponieważ
kreator nie może odnaleźć wymaganego oprogramowania.
Ponadto przy ikonce USB na trayu pokazał się dymek z napisem:
Znaleziono nowy sprzęt
Wystąpił problem podczas instalacji sprzętu. Twój nowy sprzęt może
nie działać właściwie.
Pozdrawiam
Ewa

Nie da się tych sterowników wskazać ręcznie? Wybrać z listy sterowników, które są w Windowsie? I pytanie, czy nadal nie widać identyfikatorów sprzętu? Jaki to w ogóle jest XP? SP3?

--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/