Re: [WINNT] Wirtualne Win XP pod Win 10 Home - jak zrobić NAJPROŚCIEJ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wirtualne Win XP pod Win 10 Home - jak zrobić NAJPROŚCIEJ?
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sun, 10 Apr 2022 12:35:45 +0200
Dnia Sun, 10 Apr 2022 10:35:35 +0200, Ewa napisał(a):

> Naprawdę zakładasz, że tego Extension nie zainstalowałam od razu
> po instalacji VB?
Stary jestem to wiem że ludzie w tym i ja, popełniają błędy.  Bez
obrazy.

> Dzięki za obrazek. U mnie jest tak samo pomimo, że to "tylko" Windows.
> Po wybraniu "Zamontuj itd. coś jakiś czas robiło, nie wiem co, bo tylko
> podświetlały się małe ikonki u dołu okna z łączką (XP). Jedyny efekt,
> jaki zauważyłam jest taki, że poprzednio (na działającej maszynie)
> w Ustawienia -> USB miałam zaznaczone Włącz kontroler USB i pod nim
> wybrane USB 2.0, a teraz wszystko co dotyczy USB jest szare. :-(
> Gdzieś przeczytałam, że te GuestAdditions są potrzebne nie tylko do USB,
> ale także do działania udostępniania folderów.
No dobra, przyjmujemy że zainstalowałas na VB Extension Pack a potem na
działającej maszynie z XP wywołałaś to Guest Addition i się
zainstalowało. Teraz pytanie, gdzie ty szukasz włączenia USB. Z
powyższego opisu widzę że patrzysz w Ustawienia>USB>zaptaszone USB2 na
zarządcy maszyn wirtualnych. A masz popatrzeć na Urządzenia>USB>wybierz
i dołącz to urządzenie o które ci chodzi w uruchomionej *maszynie
wirtualnej*.  Popatrz jeszcze raz na obrazek jaki ci dosłałem - tam masz
Plik, Maszyna, Widok, Wejście, Urządzenia, Pomoc.  Zaglądasz do
Urządzenia>USB i włączasz to o co ci chodzi (czyli twojego pena) o ile
go tam widać.

--
Jacek
I hate haters.