Re: [WINNT] ROZWIĄZANE! - Do znawców Thunderbirda

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] ROZWIĄZANE! - Do znawców Thunderbirda
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sat, 9 Apr 2022 13:14:46 +0200
Dnia Sat, 9 Apr 2022 11:36:06 +0200, Ewa napisał(a):

> Dlaczego do kogoś innego
> miałoby nadal pokazywać tylko adres, bez imienia i nazwiska? Jaka jest
> różnica?

Bo u kogoś innego w książce adresowej nie ma twojego adresu, więc
tamtejszy mailer nic nie nadpisze. Natomiast w twojej książce adresowej
zapewne figurują twoje adresy więc twój mailer na co nadpisywać (czyli
to, co sobie ty zażyczyłaś kiedyś redagowała swój rekord w książce).
Użyj do testu takiego adresu który nie figuruje w twojej książce.
Właśnie dlatego prosiłem cię byś napisała do mnie :)
--
Jacek
I hate haters.