Lista winnt@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [WINNT] ROZWIĄZANE! - Do znawców Thunderbirda

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] ROZWIĄZANE! - Do znawców Thunderbirda
From: Ewa <ED@comp.com>
Date: Fri, 15 Apr 2022 08:18:00 +0200
W dniu 14.04.2022 o 18:19, Mirek Ptak pisze:
W dniu 13.04.2022 o 12:45, Ewa pisze:
Ponadto nadal nie wiem co zrobić w TB żeby każdemu się wyświetlało,
bez względu czy ma mnie w swojej książce adresowej czy nie.

No to po kolei :)

Sposób 1 - jeśli masz już skonfigurowane konto w Thunderbirdzie i jedynym/głównym problemem jest, że innym nie wyświetla się Twoje imię i nazwisko. klikasz po kolei - narzędzia (na belce programu lub przez menu z prawej (trzy kreski)) -> Konfiguracja kont --> w lewym panelu znajdujesz konto, które chcesz edytować (np. ED@comp.pl) i klikasz na nie --> w prawym panelu wyświetli Ci się coś takiego:
https://user-media-prod-cdn.itsre-sumo.mozilla.net/uploads/gallery/images/2011-03-22-02-22-16-7ea495.

Specjalnie dałam teraz inną nazwę w formularzu, który się wyświetla jako
pierwszy przy kliknięciu nazwy dostawy i tę samą inną nazwę w formularzu, do którego link podałeś. Nie wiem po co drugi raz podawałam
to samo, jak nazwę serwera przych. i wych., ale niech będzie.
Zresztą odpisało mi, że "Serwer poczty przychodzącej już istnieje".
Poczta wysłana po tym z tego konta na inne konto przyszła z moim
imieniem i nazwiskiem, czyli tak jak jest w książce adresowej.

Pewnie trzeba by zacząć od tego jaką wersję TB i pod jaki system oboje
mamy, porównać WSZYSTKIE ustawienia w TB, a i tak pewnie nie doszlibyśmy
do tego samego.

Poświęciłeś czas na pisanie postu, więc spróbowałam, ale, tak, jak już
pisałam, ne mam zaufania do TB, ciągle go nie rozumiem i w konsekwencji
nie znam.

Jak już też pisałam, obecne rozwiązanie mnie zadowala, a teraz nie mam czasu na kolejne próby. Przepraszam.

Pozdrawiam
Ewa







<Pop. w Wątku] Aktualny Wątek [Nast. w Wątku>