Re: [WINNT] ROZWIĄZANE! - Do znawców Thunderbirda

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] ROZWIĄZANE! - Do znawców Thunderbirda
From: Mirek Ptak <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl>
Date: Thu, 14 Apr 2022 18:19:37 +0200
W dniu 13.04.2022 o 12:45, Ewa pisze:
Ponadto nadal nie wiem co zrobić w TB żeby każdemu się wyświetlało,
bez względu czy ma mnie w swojej książce adresowej czy nie.

No to po kolei :)

Sposób 1 - jeśli masz już skonfigurowane konto w Thunderbirdzie i jedynym/głównym problemem jest, że innym nie wyświetla się Twoje imię i nazwisko. klikasz po kolei - narzędzia (na belce programu lub przez menu z prawej (trzy kreski)) -> Konfiguracja kont --> w lewym panelu znajdujesz konto, które chcesz edytować (np. ED@comp.pl) i klikasz na nie --> w prawym panelu wyświetli Ci się coś takiego:
https://user-media-prod-cdn.itsre-sumo.mozilla.net/uploads/gallery/images/2011-03-22-02-22-16-7ea495.png

W pole Imię i nazwisko wpisujesz to co chcesz np. Imię i Nazwisko ;)

Sposób 2 - jeśli jeszcze nie masz skonfigurowanego konta w Thunderbirdzie lub je usunęłaś i konfigurujesz je "od nowa".

klikasz po kolei - narzędzia (na belce programu lub przez menu z prawej (trzy kreski) -> Konfiguracja kont --> w lewym panelu na dole znajdujesz selektor opisany Czynności, klikasz na niego i z listy wybierasz:
Dodaj konfigurację konta pocztowego...

Dalej już prosto z górki :)

Pozdrawiam - Mirek
--