Re: [WINNT] Użeram się ciągle z tym Windowsem

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Użeram się ciągle z tym Windowsem
From: Animka <animka@to.nie.ja.wp.pl>
Date: Sat, 19 Mar 2022 03:11:38 +0100
W dniu 2022-03-18 o 21:16, ansajawruk@polbox.com pisze:
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 18 Mar 2022 16:49:18 +0100
  doszła do mnie wiadomość  <t129ub$tci$1@gioia.aioe.org>
  od Animka <animka@to.nie.ja.wp.pl>  :
W dniu 2022-03-18 o 16:04, Grzegorz Niemirowski pisze:
Animka <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał(a):
Z  zarządzania dyskami.

Nie jestem do końca pewien czy napis Zdrowy mówi o braku wszelkich
problemów z dyskiem. Skorzystałbym jednak z odpowiedniego programu,
potrafiącego wyświetlić informacje SMART oraz skanować dysk.

Już to robiłam. Brak będów.

Windows olewa błędy wykazywane w atrybucie SMART C5, a to bardzo
parszywe błędy, jak wartość atrybutu C5>0, to dysk najprawdopodobniej
jest do kosza, może się wywalić w każdej chwili wraz z danymi.

Czy masz w rejestrze jakieś piki ADOX? Wczoraj zaglądałam do rejestru
i tego było dużo.
Miałam to usunąć, ale narazie się wstrzymałam. Póżniej sprawdzę znowu
ten rejestr.

Nie wiem co masz na myśli, w rejestrze nie ma plików.

Tzn. wpisy o nazwie ADOX, ale nie chcę Cię już niepokoić.

No to ja chyba wiem o co chodzi, ciągle gmerasz po rejestrach psując i
usuwając wpisy, wyłączasz losowe usługi i kasujesz brzydkie pliki? To
masz efekty, może jeszcze zacznij gmerać obcęgami w telewizorze
wyrywając elementy na chybił trafił, zgadnij, jak długo taki telewizor
sobie popracuje?

Chwasty usuwam z rejestru, to fakt. Muszę się powstrzymać.
Telewizor pielęgnuję jak "laleczkę", czyli dbam o niego.

--
animka